Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annemieke Kuipers - WaarBenJij.nu Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annemieke Kuipers - WaarBenJij.nu

Boston

Door: Miek

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

22 September 2015 | Verenigde Staten, Boston

Vanmorgen vroeg vertrokken richting Boston. Opnieuw niet over de snelweg maar langs de kust naar het noorden. Nog even genieten van het typisch Amerikaanse gedoe en natuurlijk de mooie omgeving. Vooral Plymouth was heel pittoresk.
Eenmaal in Boston met de auto naar de Waterfront gereden. Naar het New England Aquarium. Kaartjes "Whale Watching" gekocht voor morgen. De zee is nog steeds ruig maar vandaag zijn ze zowel in Provincetown als in Boston uitgevaren. Dus wie weet...morgen nog 1 poging... Als ze niet uitvaren, krijgen we geld terug...we zien wel!

Toen met de auto door naar 40Berkeley....onze hostel voor de komende 2 nachten. Een kleine kamer in een mega groot gebouw met 2 simpele bedden. Badkamer en wc delen we met de rest van de gang. Super centraal en budgettair erg prettig. Onze bagage gedumpt want de auto moest worden ingeleverd op het vliegveld.

Vanaf het vliegveld met de gratis Silver Line bus terug naar het centrum. Deze Silver Line bus heeft een motor maar wordt halverwege de rit gekoppeld aan het tram systeem en rijdt dan elektrisch....geinig!Vanaf daar lekker in het zonnetje een heel eind gelopen. Opnieuw langs de haven en helemaal door naar ons hotel. Halverwege honger dus een slice pizza naar binnen gewerkt met een sloot dieet coke..

Terug in onze kamer even opgefrist en het thuisfront geappt. Toen met de metro terug naar het Aquarium. We moeten daar morgenochtend al vroeg op de boot zijn dus belangrijk dat we weten hoe we daar snel komen. Dus de subway uitgetest. Heel gemakkelijk. Net als Parijs.

Langs de waterfront gelopen en door het uitgaanscentrum daar vlakbij. Bij Cheers langs geweest en bij het Hard Rock Café een straffe Mojito genuttigd onder het genot van jaren 80 muziek. Daarna gegeten bij Zuma Tex Mexico Grill.... Altijd lekkere Margarita's en een stevig gevulde burrito.