Bar Harbor - Reisverslag uit Bar Harbor, Verenigde Staten van Annemieke Kuipers - WaarBenJij.nu Bar Harbor - Reisverslag uit Bar Harbor, Verenigde Staten van Annemieke Kuipers - WaarBenJij.nu

Bar Harbor

Door: Miek

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

13 September 2015 | Verenigde Staten, Bar Harbor

Met de muziek op hard rijden we in onze 4x4 richting Bar Harbor en Arcadia National Park. Het regent een beetje maar dat mag de pret niet drukken. Het is vandaag toch een lange afstand dag en we zitten hoog en droog.
Via een mooie route langs de kust door kleine pittoreske stadjes komen we aan het eind van de dag aan bij ons motel “Arcadia Pines Motel”. Het ligt aan de grote weg op de grens van Bar Harbor en meteen aan een bosrand. We worden bij het inchecken door de eigenaar dan ook gewaarschuwd voor beren in het bos…
Spullen gedumpt en onszelf wat opgefrist en door naar het centrum van Bar Harbor. Daar even rondgelopen maar met berenhonger redelijk snel gestrand bij een Mexicaan voor burrito's en een pitcher Margarita's. Yummmm….
Morgen naar Arcadia National Park....