Off we go - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annemieke Kuipers - WaarBenJij.nu Off we go - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annemieke Kuipers - WaarBenJij.nu

Off we go

Door: Miek

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

12 September 2015 | Verenigde Staten, Boston

Opnieuw vertrekken we naar de USA. Voor opnieuw een roadtrip. Ditmaal langs de noord-oost kust van Amerika, New England. Beiden nog nooit geweest en heel erg tot de verbeelding sprekend.
We reizen met de auto door verschillende staten en hebben hier en daar al wat B&B's en hostels besproken. We vertrekken vanuit Boston, Massachusetts, reizen verder door New Hampshire, Maine en Vermont. We willen vooral genieten van de omgeving, de mooie vergezichten en vissersplaatsjes Deze periode in het jaar wordt ook de Indian Summer genoemd.

Frans heeft ons naar Schiphol gebracht. Eerst naar Dublin, met een uur overstap tijd, door naar Boston. In Dublin hadden we de volledige screening voor Amerika met alles d'r op en d'r an. Dus een uur goed besteed. Voor Karen ook fijn, geen stress bij binnenkomst, na een akkefietje van 30 jaar geleden. In Boston loop je dan na aankomst meteen door naar de bagageband en dan naar buiten. Ideaal.....
Bij Budget een dikke vette Ford Escape gehaald, muziek cd erin geduwd met passende roadtrip
muziek, Tomtommetje aan en op naar Marblehead.